Thursday 1 June 2017


Nella Kharisma ft Mahesa – Terbelenggu
Cipt : Miswan Samudra


Nyanyi Wanita :
Bila cinta tak punya mata
Bila hati tak punya iba
Percuma aku jau melangkah
Kini aku baru sadari

Deras derai air mataku
Ternyata tak mampu
Menyentuh hatimu
Buta tuli cintamu itu
Semua bukanlah yang aku mau

REFF :
Sekian lama aku
Terpenjara oleh cintamu
Tak sanggup lagi hidup
Bila harus terbelenggu
Buanglah jauh jauh
Dari bilik hatimu ho ... hu ...

Nyanyi pria :
Cinta lupakanlah
Lupakanlah semua ini
Cinta selamat tinggal
Selamat tinggal aku kan pergi

Campuran :
Ku yakin dirimu bahagia tanpa adanya aku
Dan cinta ku ...

Nyanyi Wanita :
Sekian lama aku
Terpenjara oleh cintamu
Tak sanggup lagi hidup
Bila harus terbelenggu
Buanglah jauh jauh
Dari bilik hatimu ho ... hu ...

Nyanyi pria :
Cinta lupakanlah
Lupakanlah semua ini
Cinta selamat tinggal
Selamat tinggal aku kan pergi

Campuran :
Ku yakin dirimu bahagia tanpa adanya aku

Nyanyi pria :
Cinta lupakanlah
Lupakanlah semua ini
Cinta selamat tinggal
Selamat tinggal aku kan pergi

Campuran :
Ku yakin dirimu bahagia tanpa adanya aku

Dan cinta ku ...

0 comments:

Post a Comment

SHARE

Followers

Tikandxakapart2.blogspot.co.id

Tikandxakapart2.blogspot.co.id
Logo Tika

Overviews

Popular Posts