Thursday 1 June 2017


Nella Kharisma – Ora Umum
Cipt : Angga I Miswan


Kok remes remes atiku
Kok sambel pecel batinku
Njarem rencem tresnoku
Kok bacok bacok atiku

Kok obok obok atiku
Dedel duel cintaku
Aku rela mati demi kamu
Tibakno kamu sekingkuh

Ora umum, ora umum
Ora umum, ora umum
Kowe menghancurkan cinta sejatiku
Ora umum, ora umum

Ora umum, ora umum
Lungset hatiku mbok banting cintaku
Merana merana hatiku
Ora umum mbok kadali aku

Kok remes remes atiku
Kok sambel pecel batinku
Njarem rencem tresnoku
Kok bacok bacok atiku

Kok obok obok atiku
Dedel duel cintaku
Aku rela mati demi kamu
Tibakno kamu sekingkuh
Ora umum, ora umum
Ora umum, ora umum
Kowe menghancurkan cinta sejatiku
Ora umum, ora umum

Ora umum, ora umum
Lungset atiku mbok banting cintaku
Merana merana hatiku
Ora umum mbok kadali aku

Ora umum, ora umum
Ora umum, ora umum
Kowe menghancurkan cinta sejatiku
Ora umum, ora umum

Ora umum, ora umum
Lungset atiku mbok banting cintaku
Merana merana hatiku
Ora umum mbok kadali aku

Ora umum, ora umum
Lungset atiku mbok banting cintaku
Merana merana hatiku
Ora umum mbok kadali aku
Merana merana hatiku
Ora umum mbok kadali aku
Ora umum mbok kadali aku



0 comments:

Post a Comment

SHARE

Followers

Tikandxakapart2.blogspot.co.id

Tikandxakapart2.blogspot.co.id
Logo Tika

Overviews

Popular Posts